21/7/08

Setmana d'Entrenaments

Aquesta setmana és pot dir que no he fet gaire cosa (per variar els últims dies) des de que hem vaig fer l'esguinç.

Com que corre no puc, he sortit amb la BTT.

La sortida que puc remarcar com una mica diferent va ser amb un parell de Bomber el Paco bike, i el Pepe.

Vam anar a fer la volta al pic de l'orri amb un desnivell de 2000metres. positius i 2000 negatius. en questió de 60 km.
La volta es molt maca però cal remarcar que hem va agafar en un moment de decaiguda.
No vaig trobar bones sensacions i anava molt cansat durant tot el trajecte. Però bé vaig agafar un ritme i m'ho vaig passar força bé (millor a la pujada que durant tota la baixada).
Cal remarcar el corriol de baixada que es molt llarg i amb la meva bici rígida i la meva tècnica (nul.la) o vaig passar... com vaig poder.
En breu penjaré alguna foto de la sortida i el vídeo....

1 comentario:

Unknown dijo...

"millor a la pujada que durant tota la baixada"
Que fuerte, que fuerte, que fuerte!!

Si ho has de passar malament el proper dia em truques, així tu fas la pujada i jo la baixada ;)