20/5/08

cabrerès 08


Bones, desprès de la setmana tràgica per lo que fa a entrenaments, vaig decidir participar a l'edició del cabrerès 2008 que es duia a terme a l'Esquirol. Vaig anar amb l'Esther, la meva dona perquè hem dones suport "encara que nomès a la sortida i arribada però ja em va bé. Amb l'Alba la cuñaaa i el Curro el cuñao aquest últim apart de suport també va participar.
Ens vam desplaçar el dissabte 17 de maig per la tarda tot i que a Sort ploia i les previsions pel cap de setmana eren plujes ens van aventurar i vam decidir anar igualment. Vam aterrar a la Vaquèria del Tint una casa rural situada a Vic a 15 minuts de l'Esquirol. Vam deixar les coses a les habitacions i vam anar a veure l'ambient de cursa ja que estaben fent espectacles i cursa per als més menuts. Vam agafar el dorsal i el respectiu xip i vam anar a Vic per sopar una mica i dormir.
Va sonar el despertador a les 6:15 del matí i hem vaig aixecar, lo primer que vaig fer com no, era mirar per la finestra haviam si estava plovent. Vaig veure que no, però que el dia estaria ennuvolat i que al circuit trobaria molt fang.
Vam esmorzar i com no, el curro va carregar les bicis, "sempre ho fa ell", quin morro tinc i també barra jijiji..
Vam anar a l'Esquirol i com no, estaba a reventar de cotxes, bicis, gent pel carrer, per un moment pensaba que estaba a les rambles de Barcelona.
Vaig trobar un forat i paaam cotxe aparcat. Ens vam vestir i cap a la sortida, ràpid, avanç que començi a ploure.
El curro va trobar uns col.leges i jo vaig anar a la sortida i quan anava a sortir,....... va i s'espatlla el canvi, per variar, comencen els nervis, no ho puc arreglar i vaig anar a demanar ajuda, fins que al final me la va poder arreglar un mecànic del freebike, a qui vull agraïr molt la seva ajuda.
I per fiiiiiiiii, preng la sortida a les 7:40 aprox., començo a pedalar i durant els primers 10 km no vaig parar d'adelantar gent inclús caminant. Tot estaba ple de gent i el terra un fanguer, així que vaig pensar que no tenia més remeir que dona-li canya.
Vaig anar passant gent i avituallaments, això si a tots em vaig parar, no perdono ni el got d'aigua ji ji ji..
i just al trencant de la cursa curta o llarga apix una butifarrada de por. No habia vist tants entrepans junts mai.
Vaig agafar l'entrepà i desprès de menjar ràpid, hem vaig decidir per fer la llarga que collons!! vinga només deixar el trencant ens trobem un fanguer que no es podia ni caminar. Vaig continuar trobant gent fins al coll de collsacabra on vaig ajuntar-me amb un grup que li donaba canya a la bike i vam anar junts fins a coronar. Després ja quedava poc i vaig anar a saco perqué tenia més ganes d'acabar que una altra cosa i al fi vaig veure el poble de l'esquirol després de 8 km més vaig donar fi a la meva cursa que la puc valorar, en una cursa molt maca i molt arriscada pel fang. Tot he de dir que amb les plujes previstes va haver gent que es va tirar enrrera i l'organtzació segons diuen no s'ho van currar gaire aquest any.
Però en fi per a mi vaig quedar molt content per la cursa tot i que no vaig arriscar , vaig anar fotent-li canya.

Al final vaig fer 4:03:58 en 60km. tot i el fang i que vaig anar molta estona caminant,estic molt content ja que he quedat el 15 a la classificació de 1317 participant que van fer la llarga i otro tanto la curta així que uns 2700 persones.."tot s' ha de dir molts van anar a passar el dia"
Per haver fet una setmana de molt poc entrenament , estic força content i ara a espera la següent peladada.

No hay comentarios: