8/7/08

Cursa Open Natura Sort



La Nocturna:

la meva primera cursa de nit i amb la meva bici nova. No puc demanar més.
el dia 05/07/08 per la nit hem vaig dirigir cap a llesui sobre les 20:00 hores per disputar la meva primera cursa en Btt juntament amb el Curro, l' Alba i la meva dona L'Esther.
Al arribar, vam començar a preparar tot el material així com parlar amb uns i altres, ja que hi havia molta gent coneguda.
Sobre les 9:45, just quan es va començar a fer fosc,van donar la sortida.

De sortida ja va haver un grup que vam començar nivell copa del mon (a saco) el primer km.
la Cursa consistia en una pujada a l'estació de llesui i la baixada. en total 28km.

Aquesta vegada vaig començar molt tranquil, comtrolant-me les pulsasions i al meu ritme, ja que hem vaig proposar anar a gaudir i no patir gaire.

Així ho vaig fer vaig començar la pujada i cada vegada m'anava trobant millor i anava començar a adelantant gent fins coronar juntament amb el 3.

Vaig planear fins a arribar a la baixada on vaig baixar molt el ritme ja que no volia trencar la bici i no es veia un pijo.
al final 8 amb un total de 1:32 min. a 10mins del primer i molt content perque vaig gaudir de la cursa i de l'oganització.
per felicitar-los.







No hay comentarios: