7/7/08

la nargona08







Torno ha entrar al blog per explicar una mica la cursa de la Nargona 2008.





Aquesta cursa es realitza a la població Coll de Nargo i consta va de 52 km. i de 36km la curta.
En principi no volia participar, ja que vaig estar un temps sense Bici, però a última hora el meu cunyat el Curro hem va deixar la seva. (el pepino).
La cursa va començar a les 9h i havia una participació de uns 200 participants crec.
Vam començar ha pedalar i va començar la pujada o començava la cursa de veritat.
Vaig correr amb molta por degut a la bici "no la tenia acostumada, ja que era el primer dia que montava així que vaig decidir anar a fer la cursa curta.
Vaig començar a recuperar-me i apretar una mica i vaig veure al noi de la moto. "hosti però si vaig al cap davant".
Vaig arribar a un pas on hi havia voluntaris ajundant i allí hem van comunicar que anava 3. Vaig atrapar al segon i quan quedaven 2 km per meta vaig punxar. i krak. al final 4 però molt content per haver participar. la llàstima és que no vaig fer la llarga i que no tenia la meva bici.
adjunto alguna foto de la cursa.

1 comentario:

NewCuco dijo...

Sembla que la bici del Curro punxa molt ultimament. Jo no entenc gaire de bicis, però potser que poseu rodes de fusta.jaja.