26/5/08

Escanyabocs 08


Ja s'ha disputat la Escanyabocs 2008 a la seu d'Urgell. Jo només he pogut participar en Btt degut al treball. La prova de Btt va estar molt divertida i tot s'ha de dir l'organització molt bé. Hi havia gent a totes les cruïlles, super ven senyalitzat tot.
El diumenge hem vaig aixecar i per no variar els últims dies tornava a ploure. Vaig decidir anar igualment ja que no es la primera cursa que faig amb pluja. Hem va tornar a acompanya la meva dona l' Esther, i els dos vam marxar cap a la Seu.Al arribar i fer la respectiva inscripció hem vaig canviar i vaig començar a escalfar uns 3 km(molt poc). A les 9:00 o'clock varen donar la sortida i al segon i mig ja hem vaig col.locar al cap davant. Vaig començar a tirar com si fos un professional juntament amb un altre, i vam fer 6 km quan va arribar la primera pujada forta. allà les meves cames van fer poff. m'havia quedat sense forces al coronar anava segon però per darrere tenia tres que venien amb força, justament lo que a mi hem faltava, al Quilòmetre 17 ja m'havien enxampat així que anava 5 fins que vaig parar a l'últim avituallament i hem vaig començar a recuperar. Vaig començar a donar-li canya fins que els vaig veure però al veurem van començar a apretar fins al final. Al final només vaig poder arrevassar-ne un l'últim moment i els altres dos hem van treure 1 minut. Al final vaig quedar 4ar amb un temps de 1:51:56. i un total de 33 km de recorregut. Tot i que vaig córrer molt malament per les meves possibilitats el temps que vaig fer encara puc estar content ara el record que m'he emportat ha sigut dos patacades brutals. jijiji... aquí us deixo alguna foto del seu pas per l- ajuntament i de mitja cursa ja us posaré alguna més gràcies.


No hay comentarios: